TRISTE FIM!!! Em falência Globo leva funcionários ao pânico, limita o café da manhã e passa a cobrar por refeição!

A Rede Globo parece não se importar sequer em disfarçar a crise financeira pela qual vem passando.
Depois de um ano repleto de demissões, reduções de salários e corte de verbas em diversas áreas, além das inúmeras polêmicas nas quais se viu envolvida, parece que a emissora resolveu economizar, agora, no ‘sagrado’ lanche dos funcionários.
Diversos colaboradores da Globo relataram a surpresa ao descobrir que o café da manhã fornecido pela empresa é agora limitado a um sanduíche por pessoa.
Segundo informações, caso o funcionário não esteja satisfeito com a sua porção, terá que pagar R$ 10,00 por um
sanduíche adicional.
Veja o comunicado da empresa:

Imagem em destaque

Se a equipe esperava que o ano de 2021 fosse melhor que o anterior, teve sua primeira decepção já no café da manhã.
Que situação…

JORNAL DA CIDADE

Compartilhe:

12 thoughts on “TRISTE FIM!!! Em falência Globo leva funcionários ao pânico, limita o café da manhã e passa a cobrar por refeição!

  • Avatar
    16 de fevereiro, 2021 em 6:27
    Permalink

    We’re a gaggle of volunteers and starting a new scheme in our community.

    Your web site provided us with useful info to work on.
    You’ve performed a formidable task and our whole community will
    probably be grateful to you.

    Here is my blog :: cbd oil for dogs

    Resposta
  • Avatar
    17 de fevereiro, 2021 em 7:35
    Permalink

    This design is spectacular! You obviously know how to keep a reader amused.
    Between your wit and your videos, I was almost moved to
    start my own blog (well, almost…HaHa!) Great job.
    I really enjoyed what you had to say, and more than that,
    how you presented it. Too cool!

    Feel free to visit my page – cbd oil

    Resposta
  • Avatar
    17 de fevereiro, 2021 em 7:45
    Permalink

    Hello, i feel that i saw you visited my weblog so i came to go back the choose?.I’m attempting to
    find issues to enhance my website!I guess its good enough to make use of some of your ideas!!

    Here is my site: cbd for dogs

    Resposta
  • Avatar
    17 de fevereiro, 2021 em 8:03
    Permalink

    It’s a shame you don’t have a donate button! I’d
    most certainly donate to this excellent blog!
    I guess for now i’ll settle for bookmarking and adding your RSS
    feed to my Google account. I look forward to fresh updates and
    will share this site with my Facebook group. Talk soon!

    my web blog … cbd for depression

    Resposta
  • Avatar
    17 de fevereiro, 2021 em 18:09
    Permalink

    Wonderful article! This is the kind of information that are meant to be shared around the net.
    Disgrace on Google for not positioning this put up higher!
    Come on over and visit my website . Thanks =)

    Also visit my web blog :: best cbd for dogs

    Resposta
  • Avatar
    20 de fevereiro, 2021 em 6:17
    Permalink

    Hi everybody, here every one is sharing these experience,
    so it’s nice to read this website, and I used to go to see this website every day.

    My blog post; taxi

    Resposta
  • Avatar
    1 de março, 2021 em 4:08
    Permalink

    Hey there! Would you mind if I share your blog with
    my myspace group? There’s a lot of people that I think
    would really enjoy your content. Please let me know. Cheers

    my blog … mega888 online

    Resposta
  • Avatar
    1 de março, 2021 em 14:29
    Permalink

    Hey there, You’ve done a fantastic job. I will certainly digg it and personally
    suggest to my friends. I am confident they’ll be benefited from this site.

    Here is my webpage – cbd for dogs

    Resposta

Deixe uma resposta

O seu endereço de e-mail não será publicado.